شاهرخ : نیروی امنیتی با بچه های من خیلی بد رفتاری کرد

شاهرخ که در بازی قبل در شهر بمبئی مورد حمله قرار گرفت گفته که در طول بازی الکل مصرف نکرده بوده. من فقط رفتم به سمت بچه هام . اما نیروی امنیتی خیلی پرخاشگرانه برخورد کرد . من فقط عصبانی شدم و از روی عصبانیت حرفایی رو زدم . من یه نفر بودم ولی نیروی امنیتی 20 تا 25 نفر بودن . و واقعا گستاخ بودن .وقتی هم من از جواب دادن به اونها خسته شدم اونا خودشونو پشت بقیه مخفی کردن .

شاهرخ گفته : اونها باید از من عذر خواهی کنند . اونها واقعا خودخواه و گستاخ بودند . من حتما بر علیه اونها شکایت میکنم و تمام حرفایی که به من گفتند رو هم در شکایتم خواهم آورد . من برای مسابقه رفتم به اون قسمت . من فقط رفتم دنبال بچه ها . ولی رفتار اونها با مردم به خصوص با بچه ها خیلی بد و بی ادبانه بود . من هیچ کار غیر قانونی نکردم . من خودم همه قوانینو میدونم .
اقبال شیخ مامور عالی رتبه نیروی امنیتی گفته : شاهرخ خان مست بود .بوی الکل میداد اما توی استادیوم الکل مصرف نکرده بود . شاهرخ با ماموران ما بد رفتار کرده بود .
شاهرخ گفته : رفتار اونها بیشتر برای تماشاچیان و طرفداران ناسزاوار بود نه من . اونها با دختران خیلی بدرفتاری کردند . من حاشا نمیکنم که عصبانی نشدم و تند حرف نزدم اما اون افسر از پشت سرم به من یه حرفای خیلی بدی به زبان Marathiگفت که من حتی نمیتونم تکرارشون کنم . من از اون افسر خواستم که به زبان هندی صحبت کنه .این غیر قابل بخششه که با بچه ها به اسم نیروی امنیتی اینطوری بد رفتاری بشه.

تا الان تمام همکاران بالیوودی شاهرخ در مقابل این رفتارها و حرفها سکوت کردند و به طور عجیبی هیچ عکس العملی نشون ندادن.

منبع : http://www.bollybb.in

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

ای پلیسهای بی لیاقت.فقط کارشون همین شده که همش به شاهرخی جونم گیربدن.مرسییییی ازخبرهاوخسته نباشید.

ممنون مرسی

mahla شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

مثل این که سمیه جون زود تر رسیده هر چی تو دل من بوده گفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد