ویدیا بالان خواهان همکاری با شاهرخ خان و ریتیک روشن


ویدیا این روزها در بهترین دوران زندگی حرفه ایش قرار داره

او دیروز در مراسم ریلیز دی وی دی کاهانی به خبرنگاران گفته که ارزو داره با شاهرخ خان و ریتیک و ستاره بنگالی Prosenjit همبازی شه
ویدیا گفته من خیلی حریص هستم و دوست دارم با بازیگرای بزرگ و قدرتمند بالیوود همبازی بشم...  دوست دارم با ریتیک همبازی شم چون تا حالا باهاش فیلمی نداشتم.
دوست دارم با سوپراستار بنگالی Prosenjit همکاری داشته باشم .. پارسال قرار بود با هم فیلمی بازی کنیم که متاسفانه نشد ولی امسال Sujoy گفته ما با هم یک فیلم بازی میکنیم و اگه یک فیلنامه خوب ارائه بشه قطعا ما امسال با هم همبازی میشم
واما پادشاه بالیوود شاهرخ که من دوست دارم در یک فیلم کاملا عاشقانه باهاش همبازی شم .. هر فردی نیاز به یک راج تو زندگی عاشقانه ش داره .. من با فیلم های رومنس شاهرخ بزرگ شدم و اون قهرمان رومنس نهایی زندگی منه .. شاهرخ خان و راجش خانا اسامی هستن که بعنوان برترین های عاشقانه تو ذهنم نقش بستن

اینا همه دلایلی هستن که من میخوام هر چه زودتر با پادشاه بالیوود همبازی شم اونم در یک فیلم کاملا عاشقانه.


منبع : http://www.bollybb.in

نظرات 1 + ارسال نظر
mahla شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

ایشالله به ارزوش برسه
ماشالله آنوشکاااااااااااااااااااااااااا
چقد قدش بلندهخوشششششششششش به حالش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد