شاهرخ خان : من یک کارآفرین نیستم یه بازیگرم


شاهرخ خان سوپر استار بالیوود که با شرکتهای تولیدکننده فیلم همکاری زیادی داره گفته یه کارآفرین نیست اما یه بازیگر باید تلاش کنه در یک نقش نمونه باشه . شاهرخ گفته من یه نو آور و کارآفرین نیستم ، من خودم رو حتی یه ستاره هم نمیدونم اما من فقط تلاش میکنم بین کارهام تفاوت وجود داشته باشه. شاهرخ این سخنان رو در جمع حاضرین افتتاحیه شهرک فیلمPrayag Film City  در غرب میدناپور گفت جایی که برخی افراد از 130 کیلومتری برای حضور در این مراسم اومده بودن. شاهرخ گفته در 30 سال گذشته من گاهی روزانه 18 تا 20 ساعت هم کار کردم فعالیت من ساخت فیلم و یا بازی و ورزش کریکت هستش. شاهرخ گفته امیدواره این شهرک فیلمسازی نه تنها در شرق هند بلکه در کل کشور موفق باشه. همچنین در این مراسم شاهرخ برخی از دیالوگهای مشهورش در فیلمهای بازیگر ، دیوداس و دان رو ادا کرد و همچنین با آهنگ محبوب فیلم راوان هم اجرای رقص داشت.

نظرات 8 + ارسال نظر
سمیه پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ

چی بگم جزاینکه شاهرخ یه دونست.شاهرخ عزیزدلهاست,پادشاه قلبهاست.مرسی میلادجون.

خواهش میکنم

نصیر پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

ممنون .... قربون اون دیالوگهای خوبی که گفتی
دیگران باید از تو یاد بگیرن چطور مردم رو با بازی خودشون به سینما میکشونن ، نه با تجارت گرچه هیچکس یه خاک پای تو نمیرسه

دلنیا پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

وای الهی فداش شم چه صحنه شگفت انگیزی وقتی دیوداس رو بازیگر رو دیالوگاش رو گفته .میلاد جان میتونی اون ویدیو ی مربوط به این پست پیدا کنی

باشه حتما سعی میکنم

mahla پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ

فدای اون فروتنیشولی ما که بزرگترین ستاره دنیا میدونیمشکی کفته شاهرخ همیشه یه جور نقش رو بازی میکنه من که تو همه جور نقشب دیدمش ایشاا.. از اینم متفاوت تر میشه خیلی دوست دارم شاهرخو تو فیلم ترسناکم ببینمیعنی میشه؟مرسی میلاد جون

فیلم ترسناک فکر کنم بهش نمیاد ، خوراکش فیلم عشقیه ، خواهش میکنم

zara جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ق.ظ

عشق و تلاش شاهرخ عزیز رو میشه لمس کرد
ماشالا امیدوارم همیشه پر انرژی وسلامت
باشه
شاهرخ تک ستاره ست برای همیشه

نصیر جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ق.ظ

http://www.bbc.co.uk/mediacentre/mediapacks/asiannetwork/online.html
http://www.bbc.co.uk/mediacentre/mediapacks/asiannetwork/meet-the-stars.html
http://www.bbc.co.uk/mediacentre/mediapacks/asiannetwork/

نصیر یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ق.ظ

بنظر من نقش ترسناک بهش خیلی میاد یادمه توی یه جشنواره هنری که بازیگران را در شخصیت ها به نمایش گذاشته بودن شاهرخ خان را در شخصیت یک دراکولا نمایش دادن که بسیار وحشتناک بود

واقا ، پس باید ببینیم که فیلم ترسناک بازی میکنه یا نه ؟

mahla یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:22 ب.ظ

ولی به امتحننش می ارزه ده سال پیش کی فکر میکرد شاهرخ نقش یه ربات رو بازی کنهشاید یه روز تو فیلم ترسناکم دیدیمش

آره راست میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد