جان آبراهام از بازداشت شاهرخ خان حمایت نمیکند


جان کاملا شوکه شده است. همین دیروز یکی از روزنامه ها تیتر زده  و ادعا کرده بود بازیگر و تهیه کننده بالیوود جان بازداشت شاهرخ رو در آمریکا مورد حمایت قرار داده .در این مقاله گفته شده بود : جان آبراهام عکس العمل شاهرخ رو ستوده و گفته شاهرخ هم میدونه هر کشوری قوانین خودش رو داره این بازداشت کاملا" موجه بوده. در ادامه مقاله نوشته شده بود باید منتظر عکس العمل شاهرخ به این حرفها باشیم .

اما حالا جان گفته : این یه هشداره که یه روزنامه نگار میتونه با بی مسئولیتی نقل قول گمراه کننده ای رو بنویسه اون هم در یک روزنامه معتبر این کار احتیاج به بررسی داره. چنین حرفی درست نیست من کاملا با شاهرخ درمورد آنچه به او گذشته همدردی میکنم و کاملا از او حمایت میکنم. چرا که من هم در وضعیتی مشابه در گذشته قرار داشتم من هم به مدت شش ساعت در سفرم به ایالات متحده مورد بازجویی مقامات قرار گرفتم. من هم وارد منطقه ای شدم که فقط به دلیل رنگ پوست بازداشت اتفاق میفته چون در گذرنامه من اسم افغانستان وجود داره در هر حال هر کسی میدونه شرایط بازداشت لذت بخش نیست و چطور کسی میتونه از این اتفاق حمایت کنه؟ هر کشوری حق داره از وطن خودش محافظت کنه اما نه اینطور غیرمنطقی. من هم گفته ام به لحاظ سیاسی این نژادپرستی ها که اتفاق می افتد نادرست است. در آخر جان یه بار دیگه حمایتش از شاهرخ رو نشون میده و میگه من به طور کامل با شاهرخ همدردی میکنم درواقع او بسیار مهربان است و رفتاری که صورت گرفته کاملا ناعادلانه بوده است.بذارید این حرف رو تثبیت کنم : " من از بازداشت حمایت نمیکنم."


منبع : http://bollybb.blogfa.com

نظرات 3 + ارسال نظر
نصیر پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ

ممنون .... قبل از هر چیزی باید بگم که جان ابراهیم در حال پیشرفت چشمگیر شده و از طرفی گفته شده شاهرخ و جان ابراهیم در پروزه جدید فرح خان با همدیگر همکار هستن .... خلاصه هر جا میری گیر دادن به شاهرخ و طرفداراش و همکاراش ، من که از این چیز در اومدم و پخته شدم و از هیچکدومشون نمیترسم ، مثل همه طرفدارای شاه جهان

کارت درسته نصیر جان

دلنیا پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

دروغه محضهههههههههههههههههههههه اخه کیه که از شاه حمایت نکنه این روزنامه نگار ها هم واسه فروش این چرندیات رو نوشتن

mahla پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

هی چی بگماز دست این خبرنگارااین تیترش منو شوکه کرد بعد خبرو خوندم یه نفس راحت کشیدمراستی با نصیر خانم موافقم همش دارن به شاهرخ گیر میدنبه این سایتم که آقا نصیر گفت رفتم خیلی جالب بود مرسیمیلاد جان مشکلت حل شد آیا؟

نه هنوز حل نشده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد