Ra.One Extra


دانلود پشت صحنه راوان ، پشت صحنه ساخت آهنگ های راوان ، چند قسمت حذف شده راوان و .....


دانلود Ra.One Extra

نظرات 8 + ارسال نظر
نصیر سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ق.ظ

Shahrukh Khan Extra

مهسا1 سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

درسته یکم تاریخش گذشته بود ولی یاداوری خوبی بود. مرسیییییی اقامیلاد.جالب بووووود.اقا میلاد برنامه های که براتون نوشته بودم کی برای دانلود میزارید؟

خواهش میکنم ، ببخشید میدونم یکم بدقولم ولی حتما دنبالش میرم و برای دانلود در سایت قرار میدم ، بازم ببخشید به خاطر بدقولیم

سمیه سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ

مرسییییییییییییییییی.خیلی قشنگ بود.مخصوصا پشت صحنه ها.راستی آقا میلاد اون مسابقه ی کلوزاندآپ که شاهرخ شرکت کرده وپریتی مجریشه هنوزبرای دانلودنذاشتی.اگه میشه جشنواره پلیش شو روکه شاهرخ هم درجشنواره شرکت داشته برای دانلودبذارشاهرخ تواین جشنواره اجرا هم داشته.ممنون

چشم حتما ، آخه هر روز داره سایت های دانلود زیادی فیلتر میشه ولی با این فیلتر شکن های سرعت پایین خیلی سخته دانلود کرد ولی چشم پیدا میکنم و برای دانلود میزارم

zara چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ق.ظ

میلاد جان ممنونم با همه ی گرفتاری که داری بازم به فکر این هستی که مارو خوشحال کنی واقعا لذت بردم مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خواهش میکنم ، حالا چرا عصبانی ؟

mahla چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

ممنون میلاد جون ولی من چون سرعت اینترنتم خیلی پایینه بعضیاشو نمیتونم دانلود کنم راستی من یه چیز دیگه بگم..... من راوانو ندیده بودم تا تقریبا چند روز پیش دون دو رو دیده بودما یه هفته ام از اکرانش تو سینما نگذشته بود که تو یه فروشگاه چشمم بهش خورد ولی به خاطر سرعت بد اینترنت راوانو نمیتونست دانلود کنم که ببینم بعد از این همه مدت تو اوا موزیک دیدمش و همشم ضبط کردم یه جورایی باورم نمیشد بالاخره دیدمش راستی نمیدونم کدوم یکی از بچه ها درباره آوا پرسیده بود شبکش برگشته بچه ها فقط فرکانسش عوض شده که نگاه میکنم ومیگم شایدم خودتون دیده باشین اگه دیدن بگین مرسیراستی میلا جان دوباره مرسی بخاطر توضیحاتی که درباره سیگار کشیدن شاهرخ خونم گفتی ولی اصلا فکرشم نمیکنم شاهرخ به جاهای................. کشده بشه

خواهش میکنم ، آره منم فکرشو نمیکنم ، ولی موضوع اینه که شاهرخ به اون جاها کشیده نمیشه ، هر وقت بخوان میکشوننش دقیقا مثل بقیه هنرمندان

مهدیه پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

ممنون ، عالی بود.

خواهش میکنم

مهدیه پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

من این سایت که آقا نصیر گذاشته بود رو دیدم خیلی باحال بود کلی ذوق کردم شاهرخ از هالیوددی ها هم بالاتر بود چه جوریه ! هنوز تو کف شم. دمتون گرم

zara جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ق.ظ

اشتباه شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد