دانلود بازی اخیر KKR همراه با شاهرخ خان


دانلود چند قسمت از بازی KKR همراه با شاهرخ خان ، البته بیشتر بازی رو نشان میده ولی شاهرخ هم چند قسمت نشان میدهد .


دانلود بازی اخیر KKR همراه با شاهرخ خان

نظرات 5 + ارسال نظر
نصیر سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ق.ظ

خودش یه قهرمان واقعی ی ... اصل اینه که خود شاهرخ اونجا بوده و اونجا رو نورانی کرده ... یکی یه دونه ی همه جا

مهسا1 سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ق.ظ

من این بازی رو دیروز دانلود کردم.خیلی زیبابود.شاهرخ خان با اون تیپی که زده بودحسابی دختر کش شده بود .[:S004 مرسی آقا میلاد. این بازی قبل از سفرش به امریکا بوده یا بعد از سفرش؟

خواهش میکنم ، آخه بازی در روز های مختلف انجام میشه ، فکر کنم هم بعد و هم قبل سفرش به آمریکا باشه ، آخه آخرین بازی همین 2 روز پیش بوده که حتما بعد از سفرش از آمریکا باید باشه

سمیه سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ

مرسیییییییییییییییی میلادجون.شاهرخ یه دونست خوشتیپ,خوش استایل,جذاب ودوست داشتنی.حتی اگه یه لحظه هم چهره نازنین شاهرخ رونشون بده ارزش دانلودکردن داره.

خواهش میکنم

دلنیا سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ

الهی فداش شم روز به روز بیشتر عاشقش میشم خیلی دوست داشتنیه تیپش هم که مثه همیشه محشرهممنون میلاد جان

آره هر روز داره خوشتیپ تر میشه ، خواهش میکنم

فرانک سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.i-love-srk.blogsky.com

سلااااااااااام........همینطوری فقط اومدم سلام بدم و برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد