کت و شاهرخ Agent Vinod رو در لندن دیدند

بازیگران بالیوود شاهرخ خان و کاترینا کیف زمانی که برای فیلمبرداری در لندن بودند در سالن تئاتری در لندن فیلم Agent Vinod رو تماشا کردند. کاترینا به همراه خواهرش در این سالن تئاتر Odeon Marble Arch  حاضر شده بود. ظاهرا بلافاصله بعد از اینکه اعلام شد این دو در سالن حضور دارن چند نفر از کسایی که در سالن بودن از فرصت استفاده کردن و چند تا عکس از این دو گرفتن و در چند وب سایت منتشر کردن.

شاهرخ خان و کاترینا طی یک ماه گذشته اولین فیلم رمنس مشترک خودشون رو در لندن شروع به فیلمبرداری کردند و حالا از لندن برگشتن تا قسمت دوم پروژه شروع بشه.



ترجمه : ماندانا

منبع : http://news-bollywood.blogfa.com


نظرات 4 + ارسال نظر
نصیر شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ق.ظ http://kingishq.blogfa.com/

ای جان ، ببین شاهرخی چجوری با وقار و متانت راه میره ، همیشه هم به خانمها خیلی خیلی احترام میذاره ، اون فیلمه رو هم نگاه کرده نشانه فروتنی شاهرخیه دیگه ، مرسی داداش گلم

حمید دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ http://bolly-shop.mihanblog.com/

دستت شما درد نکنه با وبلاگ خوبتون

خواهش میکنم

mahla دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ

دیگه همه چی رو آقا نصیر گفتن دیگه فقط من یه چیزی بگم عاشششششششششششششششششششششتم
شاهرخی جوووووووووووووووووووووندوباره مررررررررررررررررسی میلاد جون

دوباره خواهش میکنم

zaara دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ب.ظ

قربون شاهرخیم بشم که انقدر نازه
ممنون میلاد جونی.دوست دارم خیلی زیاد

خواهش میکنم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد