بیپاشا شانس با شاهرخ خان همبازی بودن رو نداشته

اگرچه زیبایی بیپاشا کار خودش رو کرده و او بین بازیگران بالیوود جایگاه خوبی داره اما او هنوز هم منتظر هم بازی شدن با شاه بالیوود هستش. بیپاشا دائما در حسرت اینه که چرا همچین فرصتی پیش نیومده و اونطوری که در آخرین مصاحبه اش اعلام کرده شاهرخ خان رو تحسین میکنه.

نویسنده این خبر در ادامه گفته بود امیدواریم شاهرخ و یا کارگردانی این خبر رو بخونه تا شاهرخ با این زیبای 33 ساله همبازی بشه.

بیپاشا دو فیلم "جودی بریکرز" و "پلیرز" رو در آغاز سال 2012 داشت که هر دو شکست خوردن و شاید بتونه با بدست آوردن فرصت همبازی شدن با شاهرخ این شکستها رو جبران کنه.


ترجمه : ماندانا

منبع : http://news-bollywood.blogfa.com

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیه شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ

امیدوارم که باهم همبازی بشن البته اگه بیپس باشاهرخی همبازی بشه واقعاشانس بهش رومیاره.هنوزخیلی ازبازیگرها هستن که آرزوی همبازی شدن باشاهرخی رودارن.بس که این شاهرخی نازوجیگره وبازیشم عالی ونامبروانه.مرسییییییییی میلادجون ازخبررسانیت.

شاهرخ یه دونست ، خواهش میکنم

G.One شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ق.ظ http://kingishq.blogfa.com/

واقعا شاهرخ یه دونست میگن بیشترین خانمهای بالیوود طرفدار شاهرخن ........ راستی میلاد خان من اونجا هم که منبع اصلیه خبره نظر میدم اینجا که میام میبینم خبر رو انتقال دادی هیجانم بیشتر میشه نمیتونم خودم رو کنترل کنم نظر میدم ........ مرسیییییییی برای زحماتت و بقول یکی هنوزم یه دونه ای ، این سایت گل نداره که برات بفرستم اینو از طرف من بگیر بووووووووس

مرسی نصیر جان تو همیشه به من لطف داری

mahla دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

ایشالا که زوج شاهرخ و بیپاشارم ببینیم مرسیییییییییییییی میلاد جوووووووووون

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد