شاهرخ خان به ملاقات چارو میرود

شاهرخ خان به ملاقات چارو میرود

شاهرخ خان سوپراستار بالیوود گفته به ملاقات چارو کاندال انیماتور راوان خواهد رفت. این هنرمند در حال مبارزه برای ادامه زندگی است پس از حادثه تصادفی که براش اتفاق افتاده. چارو 26 ساله به همراه خواهرش و دوستش در اتومبیل بودند و حالا دچار شکستگیهای متعددی شده و از ناحیه نخاع هم آسیب دیده. شاهرخ خان گفته : بله بسیار تاسف باره با دفتر من تماس گرفتن و اطلاع دادن من حتما به ملاقات او خواهم رفت. این بازیگر 46 ساله در فرودگاه هنگام بازگشت از لندن از فیلمبرداری پروژه یاش راج فیلم در مصاحبه با خبرنگاران این سخنان رو گفت.

یاش چوپرا بعد از 8 سال وقفه دوباره کلاه کارگردانی بر سر گذاشته آخرین پروژه او فیلم زیبای ویر زارا بود در سال 2004.

پدر چارو گفته من مطمئن نیستم دخترم زنده بمونه.....او گفته من خوشحال نیستم که راننده رو با قرار وثیقه آزاد کردند. شاهد عینی آبیشک دی گفته من مطمئنم راننده مست بود. خواهر چارو هم گفته با این تصمیم دادگاه از این به بعد هر کسی به خودش اجازه میده نوشیدنی بخوره و رانندگی کنه و اگه تصادف کرد با پرداخت Rs 5000 آزاد بشه.

نامزد چارو Sagar Thakkar  در حالی که ناراحتی از صورتش کاملا پیدا بود گفته شرایطش بسیار بحرانیه پزشکان گفتن باید دعا کنیم وضعیتش طی چند روز آینده ثابت بشه.

ظاهرا خانواده و دوستان چارو قصد دارن بار دیگه به اداره پلیس برن تا به حکم آزادی با وثیقه Manoj Gautam راننده مست خودروی دیگر اعتراض کنند.


ترجمه : ماندانا

منبع : http://news-bollywood.blogfa.com

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

بابا بزرگوارمهربوووووووووووووووووون.قربونش برررررررررررم ببین هنوزازراه نرسیده توفکردیگرانه.همین خصلتشه که هرروزبیشترعاشقش میشم.مرسیییییییییییییی میلاد جون اززحماتت.

خواهش میکنم

نصیر جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ http://kingishq.blogfa.com/

مرسی ... ایول اخلاق شاهرخی جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد