وقتی دختر شاهرخ خان عکاس میشود

پدر با افتخار عکسی را که دخترش از او گرفته رو به اشتراک گذاشته. شاهرخ خان در لندن هستش و خب زمان با فرزندان بودن رو از دست داده او در توئیترش گفته دلم برای پسرم و دخترم تنگ شده. اونها دستهای کوچک دوست داشتنی و قلب زیبای بزرگی دارن... شاهرخ یکی از بالیوودیهایی ست که به خاطر علاقه زیادش به خانواده و فرزندانش شناخته میشه، حتی در زمان مشغله زیاد هم زمانی برای فرزندانش در نظر میگیره. با تمام هیاهو ها و صحبتهایی که در مورد آینده فرزندان او مخصوصا آریان میشه اونها راه خودشون رو میرن .ظاهرا سوهانا به عکاسی علاقه منده. شاهرخ در توئیتر در مورد استعداد دخترش گفته وقتی به لندن اومدن او این عکسو از من گرفت و من تحت تاثیر قرار گرفتم. به نظرم جالبترین عکسی هست که از من گرفتن. حالا دیگه سوهانا عکاس مخصوص منه.....


ترجمه : ماندانا

منبع : http://news-bollywood.blogfa.com

نظرات 7 + ارسال نظر
zara دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ق.ظ

مرسی میلاد جان پدر دختر چه کردن هر دوتا بی نظیرنگاه شاهرخ عزیز رو اینجا خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم

G.One دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ق.ظ http://kingishq.blogfa.com/

ممنون ... مگه الکی ی پدر که فاتح جهان و جهانگیر باشه معلومه که دختره باید چی بشه ، یه بوس آبدار و دراز

دلنیا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

الهی من فدای اون مهاش شم که جلو چشش اومده به فدای او کاپشنی که پوشیده ای خدا این مرد چه قدر جذابه خیلی دوسش دارم همچین ژست گرفته که من اینجا در حال بیهوشیم اون نگاه نافذش اون چشای خوشکل و محسور کننده ش داره دیوونه م میکنه هزاران هزار بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس واسه کینگ عزیزم میلاد ممنونزحمت کشیدی

کاری نکردم

سمیه دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

الهیییییییییییییییییییییییییییییی ایشا... که هرچه زودتربرگرده هندکنارخانوادش.شاهرررررررررررررررررررررررررخی خیلی خوش عکسه قربوووووووووووون اون جذبش برررررررررررررررررررم.مرسیییییییییییییی میلادجون.

خواهش میکنم

مهسا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.srkfilm.com

سلام اقا میلاد خسته نباشید شما شماره ی شاهرخ خان رو دارید اگه تونستید واسم گیر بیارین

من شماره شاهرخ رو ندارم یعنی هیچکس نداره جز فامیلشو دوستاش

zaara پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

واقعا که دخترشم مثل خودش یه دونه است چه عکسی گرفته بوس بوس بوس

فرانک یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.kingsrk.blogfa.com

دختره شاهرخه دیگه....میدونه از باباش چجوری عکس بگیره که دل همه رو ببره....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد