گوری خان در مهمانی سلمان خان چه میکند؟؟؟


گوری کسی ست که در لندن همیشه همراه شاهرخ بوده است.ظاهرا او بعدازظهر 9 مارچ را با سلمان خان وخانواده اش سپری میکند.او آخر هفته در مراسم جشن تولد همسر سهیل خان (بازیگر و فیلمساز سینما) بوده است. و این برای ما یک سورپرایز بود که ببینیم او با سلمان خان تعارف میکرد.
گفته میشه: آمدن گوری به این مهمانی تعجب برانگیز نبوده است چرا که اوقبلا با سیما (همسر سهیل خان) از طریق داشتن یک سهام رابطه داشته است.همچنین مالایکا و دیگر بازیگران رابطه ی دوستانه ای با او دارند.گرچه در چند سال اخیر تنشهایی بین سلمان خان و شاهرخ خان وجود داشته اما این تنش ها هرگز بر رابطه ی دیگر اعضای هر دو خانواده تاثیر نداشته است.
در حقیقت بعد از کشمکشی که چندسال پیش در جشن تولد کاتریناکایف به وجود آمد گوری همیشه رفتار دوستانه ای با سلمان خان داشته است.یعنی در جشن تولد سیما وقتی که هردو یکدیگر را ملاقات کردند با هم ارتباط گرم و صمیمی ئی داشتند و در حال لذت بردن از جشن و صحبت کردن با هم بوده اند.همچنین دوست صمیمی خانواده ی سلمان خان میگه:

گوری روز بعد آنجا را برای رفتن به لندن و پیوستن به شاهرخ خان به همراه بچه هایش ترک کرد.

منبع : bollywoodtara

نظرات 4 + ارسال نظر
G.One دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ق.ظ http://kingishq.blogfa.com/

مرسی ... چه بزرگمنشانه

دلنیا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

خوب شاهرخم هیچ کینه ایی نسبت به دیگران نداره چون اگه داشت که همسرش به مهمونی نمیرفت الهی فدای اون دل پاکش بشم که همیشه ادمو سورپرایز میکنه عاشقشممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممنون میلاد جان

خواهش میکنم

سمیه دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ

گوری خیلی خانمه خیلی خوشم میادازهمسرشاهرررررررررررررررررررررخی عزیزودوست داشتنی بایدم انتظارهمچین کاری روداشت.گوری نشون داده که بهترین همسربرای شاهرخیییییییییییییییییی عزیزمه اوایل ازش خوشم نمیومداما الان خیلی دوستش دارم.

رکسانا ، ندا، دل آرام ( قبیله ی ببین یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

من یکی از هواداران سلمان خانم ، ولی فوق العاده شاهرخ خان را دوست دارم ، نمی دونم چرا به نظر م این آدم شخصیت وسیعی داره که غیر قابل توصیفه. گفتنش توی یه جمله ، دوجمله سخته ،نمی دونم چی جوری شدم هوادار سالو ، ولی خب من هر سه تا خان را می پرستم ، امیدوارم شاهرخ خان مثل همیشه اسمش مقتدرانه برتارک بالییود بدرخشه و مهمتر از همه این جنگ بین شاهرخ خان و سالو که فکر نمی کنم خیلی واقعی باشه زودتر تموم بشه . اما در مورد قالب وبتون عالیه ، و خیلی هم کامل است .. راستی خنده ی شاهرخ خان خیلی دلنشینه .. من از شاهرخ خان فیلم های زیادی دیدم که واقعا" منو مجذوب خودش کرد، فیلمهایی مثل دوداس، فیلم دان ، فیلم مای نیم ایز خان ، مهمتر از همه فیلم بیلو بود. دوست داشتم اینو بدونین که من و چندتا از هوادارن دو آتیشه ی سلمان خان ، نه تنها از شاهرخ خان بدمون نمی آد بلکه اونو ستایش می کنیم. چون شاهرخ همیشه به اخلاق خوب و خوش برخوردی باهوادارش محبوبیت داره.

سلام مرسی از نظر خوبت ، من هم به شخصه از امیر خان ، سلمان خان و خیلی از بازیگر های دیگر هندی خوشم میاد ، ولی خوب شاهرخ رو از همه بیشتر دوست دارم ، مرسی از تعریفتون از سایت و قالبش ، حالا امیدوارم که بتونم سایت جدید رو خیلی خیلی بهتر از این درست کنم ، بازم ممنون از نظر خیلی خوبتون مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد