شاهرخ و فرح متحد شدند ، شیریش کندر بازنده به نظر میرسد

شاهرخ و فرح متحد شدند ، شیریش کندر بازنده به نظر میرسد

چیزی که ظاهرا اتفاق افتاده اینه که شاهرخ و فرح تصمیم گرفتند باز هم بعد از تقریبا پنج سال بعد از ام شانتی ام با هم کار کنند . اما از قضا ظاهرا شیریش در این میان بازنده به نظر میاد و هیچ سودی نداره.

سیلی شاهرخ خان پیوند فرح و شیریش رو ظاهرا ضعیف کرده.ساجد خان گفته سعی میکنه به خواهرش کمک کنه تا به شرایط عادی برگرده. نزاع و درگیری شاه با شیریش کندر در کلوپ شبانه کم کم به جک و طنز تبدیل شد و میتوان گفت کسی که بیشتر از همه ضرر کرد فرح خان بود درسته که در ظاهر با هم آشتی کردن اما خب روابط تیره شده و مثل قبل نیست. ساجد خان گفته روابط خواهرش با شیریش از اون زمان کمی تیره شده او گفته میدونم که فرح چقدر شاه رو دوست داره و رابطه اونها خیلی خوبه من امیدوارم گذر زمان خاطرات بد رو از ذهنمون پاک کنه و باعث بشه خواهر من و همسرش رابطه شون درست مانند قبل بشه و دوستی با شاهرخ هم از نو بهبود پیدا کنه .


ترجمه : ماندانا

منبع : http://news-bollywood.blogfa.com

نظرات 3 + ارسال نظر
نصیر سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ق.ظ http://kingishq.blogfa.com/

این روشهای جدید که میخوان برای خودشون جایی باز کنن اینه که یا میخوان با شاهرخ دعوا کنن که مشعور بشن یا میگن ما جایزه نمیگیریم یا جایزه نمیخواهیم یا برای جایزه بازی نمیکنیم ، که اینجوری از محبوبیت شاهرخ کم کنن ، مرسی

آره دیگه دارن میرن رو مخ

سمیه سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ

خوشحالم که دوباره فرح رابطش با شاهرخی عزیزم خوب شده.البته هیچ کارگردانی حاضرنیست همکاریش باشاهرخ ازدست بده.مرسییییییییی میلاد جون.

دلنیا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

از اول هم حق با شاهرخ عزیزم بود که حالا فرح باز دوباره بنای دوستی با عشق من رو از نو گذاشته قربونش برم الهی که اینقدر دل پاکه که فورا از تقصیر طرفش میگذره.الهی من قربونش برم.هزاران هزار بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس و اسه کینگ عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد