دانلود جشنواره Apsara 2012



سلام به دوستان گلم ، با رفتن به لینک زیر میتوانید جشنواره Apsara 2012 را به صورت کامل دانلود کنید ، پیشنهاد میکنم که این جشنواره را نیز مانند دو جشنواره قبلی حتما دانلود کنید .


دانلود جشنواره Apsara 2012

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام.ممنون از حسن توجهتون به نظر کاربراتون[:S020 اجرای شاه رخ خان توی این جشنواره یه ذره بی حال بود امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشه فقط از خستگی باشه که اونم با استراحت از بین بره.انشاالله.ممنوووون

خواهش میکنم وظیفست

مهسا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ

اقا میلاد یه سوال خصوصی داشتم اگه دوست داشتید جواب بدید.شما چند سالتونه؟





جواب میدم ولی حدودی ، دقیق نمیگم ، من بین 20 تا 25 سالمه

مهسا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

پروردگارا در روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش به زندگیشان عافیت به عشقشان ثبات به مهرشان وفا به عمرشان عزت به رزقشان برکت و به وجودشان صحت عطا بفرما.آمییییییییییییییییییییییین سال نو پیشا پیش مباااااااااااااارک.

مرسی مهسا جان ، همچنین ، آرزو میکنم سال خوب و پر از موفقیت داشته باشید

مهسا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

مرسیییییی

خواهش میکنم

سمیه شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

مرسیییییییییییییییییییییییی میلادجون کارت حرف نداره.اجرای شاهررررررررررررررررررررررررررررخی عالی بود.مخصوصاآهنگهای راوان روکه اجرامیکنه آدم غش وضعف میکنه براش.واااااااااااااااااااااااااااااای بااون جلیقه زرشکی که تنشه خیلی ماه شده.فداااااااااااااااااااش بشم.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

خواهش میکنم ، شاهرخ همیشه خوشتیپو خوش لباس

مهدیه شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

آقا میلاد می دونید ترتیب این جشنواره های از نظر زمانی چطوریه؟ مثلا می دونم که فیلم فیر اول برگزار میشه ولی باقی رو دقیقا نمی دونم. ممنون میشم بگید.. ممنون از زحماتتون.

میدونستم ولی الان حضور ذهن ندارم ، و اگر بدونید که من چطوری جا گیر آوردم که به سایت سر بزنم حتما کلی میخندین ، برای همین الان نمیتون پیگیری کنم دقیق بگم ترتیبش چجوریه ، ولی مطمینم که دوستان در این سایت حتما جواب شما رو میدن ، ولی فکر کنم ، اول SCREEN AWARDS باشه بعد FILM FARE بعد ZEE CINE و بعد APSARA ، میگم دقیق یادم نیست ولی فکر کنم همین باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد