دانلود جشنواره فیلم فیر 2012


سلام به دوستان گلم ، با رفتن به لینک زیر میتوانید جشنواره فیلم فیر 2012 را به صورت کامل دانلود کنید ، پیشنهاد میکنم که حتما حتما دانلود کنید .

دانلود جشنواره فیلم فیر 2012

نظرات 19 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام اقا میلاد.ممنون بابت دانلودهای جدیدتون خیلی زیبا وخنده دار بوداز این دفعه با همون اسم قبلیم براتون نظر میذارمموفق باشید ومنتظربقیه جشنوارهابرای دانلود هستم.

خواهش میکنم

نصیر چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ

آقا میلا د برو اینجا نظر بده
http://www.pollwizard.com/6616

مرسی نصیر جان رفتم و نظر دادم دوستانم هم اگر خواستن برن نظر بدن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام میلادجون خیلییییییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییییییی ممنون میلادجون.دستت درد نکنه.من تیکه هایی ازاین جشنواره روازقسمت دانلودی ها دانلودکردم خیلی عالی بود.ولی کاملش یه چیزدیگست.ممنون اززحماتت.

خواهش میکنم ، آره همه چیرو باید کامل دید و البته با کیفیت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ

مرسیییییییییییییییییییییییی میلادجون.من دانلودکردم ودیدم خیلی خیلی عالی بود.ممنون اززحماتت.میشه جشنواره زی ۲۰۱۲ روهم برای دانلودبذاری.

خواهش میکنم ، اگر بیاد حتما میزارم

مهسا جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام اقا میلاد.یه سایت بنام خبرهای بالیوودی هست که توی قسمت لینک دوستانش یه بخش بنام هرچی دلت بخواد داره که مراسم وجشنوارهای رو که شاهرخ عزیز توش برنامه اجرا کرده برای دانلود گذاشته ولی فرمتشون جوری که من نتونستم بعضی از برنامها رو دانلو د کنم شما یه سری به این سایت بزنید ببینید میتونید فرمتها رو تغیر بدیدوبرای دانلود بذارید.

اسم سایتو دقیق بزارید که برم چک کنم

سمیه جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

میلادجون اون دوتانظربی اسم مال منه یادم رفته بوداسمم روبنویسم.بازم ممنون اززحماتت.

آهان عیبی نداره ، وظیفه بود

سمیه جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ

میلادجون چجوری باید تواون وبی که نصیرجون آدرسش روداده نظربدم.

وقتی سایت باز میشه قسمت شاهرخ خان و تیک بزنید بعد روی کلمه vote کلیک کنید

[ بدون نام ] جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام
اگه میتونی شماره وایمیل شاهرخ جووووووووووووون روهم بذار!!!!!!!!
مرسی

سلام ، عزیزم اگر من شماره موبایل شاهرخ رو داشتم خودم حتما باهاش تماس میگرفتم ، شاهرخ نه شماره تلفن داره نه ایمیل شخصی (یعنی داره ولی فاش نشده) فقط در tweeter یک پروفایل داره

نصیر شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ق.ظ

دیروز خواب دیدم سایت جدید افتتاح شده ، چند روز پیش خواب دیدم ادامه را.وان بود ، عالی بود ، جای شما هم خالی

مرسی که خواب سایت جدید و دیدی ، بازم از این خوابا دیدی جای منو خالی کنیا باشه

سمیه شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ

میلادجون یه سوالی داشتم میخواستم بدونم میدونی فرکانس کانال زی افلام که یه کانال هندیه چیه؟ممنون.

سلام خوبی ؟ نه نمیدونم ولی حیف در ایران dish tv نیست ولی اگر کسی از دوستانتون بره هند یا حتی خودتون بتونه یک dish tv بیاره خیلی عالیه چون هم کانالاش عالیه (آمریکایی ، هندی و...) و هم این کاناله هم توشه ، این بهترین راه برای دیدن کانال های هندیه

مهسا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام اقا میلاد. اسم سایت (هرچی دلت بخواد)قسمت موضوعات (مراسم و جشنوارها)فرکانس شبکه زی افلام ماهواره نایل ست 11.938 v 27500

فرناز یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام من فرکانس کلنال زی فلام که مال خود هنده ندارم ولی فرکانس زی افلام عربی دارم که ۲۴ساعته هندی میده با زیر نویس عربی ویک چیز دیگه که این کانال تا۲روز داشت جشواره زی را پخش میکرد اونم کامل اینم فرکانس نیل ست_11938_عمودی_27500_اتوماتیک

دلنیا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

سمیه جونم کانال زی افلام در نایل سات هستش و فرکانسشم اینه ۱۱۹۳۸.

دلنیا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

راستی یادم رفت یگم در عرب سات هم این کانال هستش اینم فرکانسش۱۲۱۱۱.

مرسی از همه دوستان خودم ، اگر شما ها نبودید باور کنید به سایت رسیدگی نمیکردم و شروع به ساخت سایت جدید هم نمیکردم ، تنها انگیزم شما دوستان خوبمین ، مرسی

مهسا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

اقا میلاد به اون سایتی که ادرسشو دادم سر زدید.

آدرس رو که نداده بودین

سمیه دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

مرسییییییییییییییی ازراهنمایی هاتون دوستان عزیز.

مهسا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ق.ظ

دمت گرم اقا میلاد .دوتا نظر دادم توی دوتاشم ادرس سایت دادم.توی گوگل سرچ کنید خبرهای بالیوودی صفحه که باز شد پاین صفحه مستطیل سبز رنگی هست با عنوان لینک دوستان سایت شما اولین گزینه است.سومین گزینه باعنوان هرچی دلت بخواد کلیک که کردید صفحه که باز شد بالای صفحه قسمت موضوعات نوشته شده مراسم و جشنوارها.ولی فکر کنم فیلتر شده چون من دو سه بار سر زدم چیزی دستگیرم نشد .ولی امتحانش ضرر نداره. ببخشید از این بهتر نمیتونستم ادرس بدم.

رفتم و چک کردم ، آره فیلتر شده باید با vpn یا فیلتر شکن دانلودش کنید ، ببخشید یکم گیج بازی در آوردم ولی ایندفعه قشنگتر آدرس دادی مرسی

مهسا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ

خواهش میکنم.شما فیلتر شکن نداری دانلود کنید بعد توی سایتتون برای دانلود بذارید.یه خبر جدیدم از شاهرخ خان رسیده.

ببخشید یکم دیر جواب دادم ، من فیلتر شکن دارم ولی الانا سرعت خیلی اومده پایین یکم کار سخت شده ولی سعی میکنم که جای دیگری پیدا کنم و برای دانلود بزارم ، بعضی از خبرارم میبینم ولی نمیزارم که دلیل های خاصی داره مثل شایعه و ... ، حالا در سایت جدید سعی دارم که کل فیلم های شاهرخ هم برای دانلود بزارم فقط یکم وقت میبره ، شما دوستان گلم باید با صبرتون به من کمک کنید تا من سایت جدید و خیلی کامل و خوب بسازم مرسی

sina شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام آقا میلاد من تازه با سایت شما آشنا شدم واقعا فوق العاده ست بخش دانلودت که حرف نداره جشنواره فیر رو دانلود کردم مرسی اگه میشه زی سینما هم بزار ، راستی میذونی فرکانس شبکه های هندی مثل Sony و Colors چیه ؟ آخه میخوام همه جشنواره رو ببینم مرسی

مرسی لطف داری ، باشه سعی میکنم برای دانلود بزارم ،

کانال زی افلام را فرکانسشو دارم یعنی دوستان گلم بهم دادن منم به شما میدم :
نایل سات ۱۱۹۳۸
عرب سات ۱۲۱۱۱

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد