اعلام جوایز جشنواره Apsara 2012

اعلام جوایز جشنواره Apsara 2012


بهترین فیلم : Zindagi Na Milegi Dobara

بهترین بازیگر مرد : Ranbir Kapoor for ‘Rockstar

بهترین بازیگر زن : Vidya Balan for ‘The Dirty Picture

بهترین کارگردان : Zoya Akhtar for ‘Zindagi Na Milegi Dobara

بهترین هنرپیشه  مرد نقش مکمل : Farhan Akhtar for ‘Zindagi Na Milegi Dobara

بهترین هنرپیشه زن نقش مکمل : Parineeti Chopra for ‘Ladies V/s Ricky Bahl

بهترین هنرپیشه تازه وارد (زن ) : Parineeti Chopra

بهترین هنرپیشه تازه وارد (  مرد ) : Rana Daggubati for ‘Dum Maaro Dum

بهترین عملکرد در اجرای نقش کمدی : Deepak Dobriyal (Tanu Weds Manu

بهترین عملکرد در اجرای نقش منفی : Prakash Raj (Singham

جایزه بهترین عملکرد در اجرای نقش منفی به انتخاب خوانندگان مجله هندوستان تایمز (مرد) : Shahrukh Khan

جایزه بهترین عملکرد در اجرای نقش منفی به انتخاب خوانندگان مجله هندوستان تایمز (زن) : Priyanka Chopra

بهترین موسیقی : A R Rahman for Rockstar

بهترین شعر : Irshad Kamil for ‘Nadaan Parinday’ in ‘Rockstar

بهترین طراح رقص : Bosco-Caesar for ‘Desi Boyz

بهترین خواننده مرد : Mohit Chauhan for ‘Saada Haq

بهترین خواننده زن : Shreya Ghosal for ‘Teri Meri’ in ‘Bodyguard

بهترین طراح صدا و صدا گذاری : Ra. One

بهترین ویرایش : No One Killed Jessica

بهترین فیلمبردار : Chirantan Das (Tanu Weds Manu

متعهد ترین کارگردان : Abhinay Deo (Delhi Belly

بهترین فیلم نامه : Reema Katgi and Zoya Akhtar (Zindagi Na Milegi Dobara

بهترین داستان : Reema Katgi and Zoya Akhtar (Zindagi Na Milegi Dobara

پر افتخار ترین داستان برای کسب موفقیت در تلویزیون : Amitabh Bachchan (Kaun Banega Crorepati

 

ترجمه از ماندانای عزیز

منبع : mediabollywood.in

نظرات 23 + ارسال نظر
دلنیا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

والله به خدا من که امسال از هر چی جشنواره س بیزار شدم اخه تا این حد نامردی.رنبیر کجای بازیش خوب بوده که جایزه رو بهش دادن

سمیه پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ

مرسییییییییییییییییییییییییییییی میلاد جان.امسال سال رانبیره ولی حق شاهرخ بود به خاطردون ۲جایزه بگیره.

شاهرخ دیگه زیاد جایزه گرفته باید جارو برای جوان ها هم باز بزاره دیگه ، همش شاهرخ و سلمان بگیرن که نمیشه

شادی پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ

به نظر من که حق شاهرخیم بوده اول شده
مررررررررررررررسی از اطلاع رسانیت

mahla پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ

مرسی از خبر رسانیتاین جشنواره ها جایزه هاشون همه شبیه هم بود امید وارم آیفا یکم فرق کنهولی دقت کردین هرچی به رای مردم باشه شاهرخ بهترین بازیگر مرد میشهاین نشون میده شاهرخ همیشه مهبوب ترین بوده وهست

آره این جشنواره ها یکمم پارتی بازی داره دیگه

پارسا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام اقا میلاد.یکماهی بود که اینترنتمون قطع بودو نمیتونستم از مطالبتون استفاده کنم داشتم دیوانه میشدم. حالا که برگشتم خیلی خیلی خوشحالمو دوباره ناراحت از اینکه شاهرخ جونم هیچ جایزه ای از جشنوارهارو نبرده یه درخواست کوچک داشتممیشه برنامه کافه ویت کارن که شاهرخ با کاجول و رانی مهمون برنامه هستند و بقیه قسمتهای کذشتش که با دیگر بازیگرا مهمون برنامه هستند رو برای دانلود بزاریدممنون میشم من همون(.......)هستم.

آهان ، خوب در قسمت دانلود یک سری کافی با کاران بود اگه اون تو نبود بگین که پیدا کنم بزارم برای دانلود

Mary پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام بچه ها
من فک میکنم به این خاطر به شاه جایزه ندادن چون سری دوم دان بوده و در واقع شخصیت اصلی مال امیتا باچان بوده...
بنابراین هر قدرم خوب اجرا شده باشه خلاقیت درش نبوده
البت من اینو رو این حساب میگم که...
جانی دپم فقط برای دزدان دریایی کارائیب 1 نامزد اسکار شد...برای سریای بعدیش نشد
اما یقینا اگه امسال جایزه رو نبرد سال دیگه یا بعدیش حتما میبره-اخه تو سالهای بازیگریش همیشه همینطور بوده
کمه کم 2 سال درمیون از فیلم فیر جایزه میبره
تو 21 سال کار 14 بار جایزه گرفتن حکایت از همین موضوع میکنه دیگه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ب.ظ

بازم سلام .ممنون که راهنماییم کردیدبالاخره پیدا کردم و خیییییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم موفق باشید

فریده جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ

ایول من فن شاهرخم.سایت باحالی داری.مرسی

مرسی لطف داری در آینده بهتر هم میشه

شادی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

وااااااااااااااااااا یعنی چییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟چون قبلا آمیتا این فیلمو بازی کرده هرچه قدرم شاهرخی خوب بازی کنه نباید جایزه بگیره؟واااااااااااااااااا این چه استدلالی دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بدشم شماره 2 دان که اصلا ربطی به آمیتا نداره خدارو شکر آمیتا دان2 رو بازی نکردهیعنی چییییییییییییییی توش خلاقیت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شاهرخی از نوک سرش تا نوک پاش خلاقیتهههههههههههاینو دیگه همه میدونن
آقا میلاد جوووووووووون نویسندهیعنی چی شاهرخی جاباز کنه برای جوانترا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه فوتبالیست یا ورزشکار؟هنر که سن وسال حالیش نیست اگه اینجوری باشه این حرف شما بیشتر به آمیتا مربوط میشه نه شاهرخیممگه بببببببببببببچم همش چندسالشه؟؟؟؟؟؟بعدشم جایزه رو به بهترین بازی میدن خوب گناه شاهرخی چیه که هیشکی نمیتونه به قشنگی اون بازی کنه؟؟؟؟من هنوزم میگم حق شاهرخی بود امسالهرچند که رنبیرو دوست دارم.
نویسنده مهربان 1 وقت از سخنان گرانبهای من ناراحت نشیااااااااااااااااااما الان داریم تبادل نظر میکنیم دیگههههههههه

نه چرا ناراحت بشم ، خوب شاهرخ تا الان تعداد زیادی جایزه برده و خوب خود منم شاهرخ رو از همه بیشتر دوست دارم و بازیش حرف نداره ولی انصافا رنبیر خوب بازی کرده بود و حقش بود جایزه بگیره ، یعنی بیشتر بگم رقابت بین رنبیر و شاهرخ بود تا سلمان ، چون سلمان اصلا توی فیلم بادیگارد خوب بازی نکرده و اگه بخواهیم منصفانه بین فیلم بادیگارد و را.وان ، مقایسه ای انجام بدیم واقا بادیگارد سطح پایینی داره و واقا نمیدونم چرا اینقدر فروش کرده ، ولی رنبیر خوب بازی کرده بود ، شاهرخ هم عالی بود ولی باید به یکی جایزه را بدن خوب رنبیر بهتر بوده از نظر داورا ،ولی الکی رقابت بین سلمان و شاهرخ گنده شده بود چون نه به شخصه و نه از روی احساسات اینو میگم که سلمان واقا حرفی برای گفتن در فیلم بادیگارد نداشت ، ولی از هم گذشته شاهرخ یه دونست و هیچکس هم مثلش نمیاد و این مهمه که ما از فیلم را.وان و دون 2 واقا لذت بردیم حالا جایزه زیاد اهمیت نداره

سمیه جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

میلادجان میشه توقسمت دانلودهاجشنواره زی اواردز۲۰۱۲ ومسابقه آپ کلوزاندکه پریتی مجریشه وشاهرخ به عنوان مهمونه بذاری.یه چیزدیگه میخواستم بگم میلاد جان اگه جشنوار هاروبه طور کامل برای دانلودبذاری خیلی عالی میشه.

خوب من یک سایت جدیدی در زهنم هست ( یعنی هنوز هیچ اقدامی برای ساختش نکردم به دلیل مشغله ی فراوان ) که اگه بتونم درستش کنم خیلی چیزا اضافه میشه به سایت مثل جشنواره های جدید و ... خیلی چیزا ، ولی نیاز به فرصت دارم چون ساختن همچین ساختی زمان میبره و آسون نیست ولی میسازم و هر زمان شروع به ساخت کردم حتما در سایت اطلاع میدم مرسی از نظراتت و حتما پیشنهاد در مورد سایت جدید بهم بدین چون نیاز به پیشنهاد های شماها دارم ، تنهایی سخته مرسی

نصیر جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

من چند روزی نبودم ، از خبرایی که رسوندی ممنون

قربانت تو همیشه به من لطف داری

نصیر شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ق.ظ

شاهرخ خان


یه فیلم هندی دیدم
قبلش مثش ندیدم
عجب آهنگی داشتش
عشقو تو دلم کاشتش
عجب قصه خوبی
چه جنگلو چه رودی
چه احساس قشنگی
چه صحنه و چه رنگی
عجب اکشنی بودش
شاید واقعی بودش
یه بازیگر خوب بود
نمیدونم کدوم بود
آمیتاب که نبودش
خیلی کوچولو بودش
آمیتاب خیلی خوبه
صداشم که توپه
هرتیکو اصلا نگو
چون میدونم اون نبود
هرتیک روشن خشگله
رقصیدنش مشکله
سلمانم که نبودش
اصن مثش نبودش
سلمان قویو سخته
تنش سنگ سخته
امیرخانم که اصلا
پاهاش معلومه اصلا
امیرخانم که خوبه
پاهاش خیلی مخصوصه
نمیدونم کی بودش
از همه بهتر بودش
با اینکه چیزی نداشت
بازی بهتری داشت

قشنگ بود خیلی با ذوقی خوشم میاد

فرانک شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

ممنون از اطلاع رسانیتون.....چرا نظر ندادی تو وبلاگم؟

سلام خوبی ؟ برات ایمیل زدم ، ایمیلیتو چک کن ، وبلاگت برام باز نمیشد

شادی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

شدیدا با حرفات در مورد سلمان و بادیگارد موافقم
و اینکه اگه دقت کنی اصولا سلمان تو همه فیلماش 1 تیپ شخصیت داره که هی تو فیلمای مختلف تکرارش میکنه.من کلا سبک بازی سلمان دوست ندارمالبته 1 چند فیلم اوایل دهه 90دش بد نبود

آره ، من در کل از سلمان خوشم میاد ولی این بادیگاردش نمی دونم چرا اینقدر فروخت چون خیلی سطحش پایین ، همین کارینا ببین توی بادیگارد چه نقشی داره و چطور بازی میکنه ، تو راوان چه نقشی داره ، راوان واقا قشنگ بود من خیلی خوشم اومد

mahla شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

ایول بچه ها بحثای باحالی داریدمن از این که تا الان تو این فضا ومحیط نبودم حسرت میخورمسه روز نبودم اومدم دیدم ترکوندیدراستش من تازگیا فیلم هندی می بینم و عشق شاهرخ شدم تقریبا یه ساله ولی همین مدتم کافی بود که حسابی جوگیر و عشق بالیوود بشم که خانوادم شاکی بشن ولی از این وضعیت واقعا راضیم امیدوارم اینجا بتونم دوستای خوبی پیدا کنمبه خاطر زحماتت خیلی ممنون میلاد جان با این که مشغله زیاد داری ولی خیلی زحمت میکشی اگه یه سایت جدیدم راه بندازی محشرررررر میشه

مرسی شما لطف داری ، معمولا کسایی که عشق شاهرخ خان و فیلم هندی هستند روحیه لطیف و با عشقی دارن ، پس حتما دوستای خوبی پیدا میکنی ، من خودم وقتی به سایت سر میزنم و نظرات شما هارو میخونم واقا انرژی میگیرم و همین نظرات و توجه شماها به سایت باعث میشه که سایت جدیدی بسازم و سایتو بهتر و قویتر کنم ، مرسی از همه دوستای خوبم

ar45h یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ق.ظ

یه واقعیتی که هست ، شاهرخ خان خیلی سرتر از سلمان خان ـه ، اینو همه میدونن ،
شاهرخ تو هر نقشی بوده ، فیلم رو که میدیدم لذت میبریم ... شاهرخ چه حایزه بگیره چه نگیره پرچمش بالاس
راوان رو دیدم ، خیلی قشنگ بود

واااااااای ، سایت جدید بی صبرانه منتظر سایت جدید هستیم اقا میلاد

آره منم موافقم ، مرسی

دلنیا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

خدایی وقتی به این سایت میام حسابی انرژی میگیرم میلاد از تو هم ممنونم که اجازه میدی از سایتت بهره ببریم ممنون عزیزم

مرسی منم با نظرات شما انرژی میگیرم

سمیه یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ

فقط عشق است شاهرخ.منم بادلنیاجون موافقم این سایت واقعا خیلی عالیه میلاد جان خیلی خیلی ممنون اززحماتت.همیشه دنبال یه سایت مخصوص شاهرخ عزیزم میگشتم تابالاخره اینجاروپیداکردم .خیلی خیلی خوشحالم.موفق باشی وامیدوارم به همین زودی سایت جدیدت روهم راه اندازی کنی.بچه ها کسی یه سایت مخصوص رانی که مثل این سایت قشنگ باشه سراغ داره.اخه من عاشق رانی هم هستم خیلی نازه.

مرسی شما ها همه به من لطف دارید

دلنیا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

میلاد جان در رابطه با درخواست هایی که داشتم تونستی برام پیدا کنی

سلام خوبی ؟ چون درخواست زیاد از من میشه دقیق میتونی بگی چه درخواستی داشتی ؟ ببخشید

نصیر شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ق.ظ

پ ن پ شاهرخ خانی


دوتا دوست با هم چت میکنن : سلام هستی ........ سلام خوبی ........ ممنون تو چی چه خبر از شاهرخ خان ........ مرسی دارم تو انترنت چک میکنم ........ تو سایتا ؟ ........ پ ن پ تو قسمت نظرات سایتا


درسته که دود از کنده بلند میشه و یاش چوپرا کارگردان خوبیه بازیگر مردشم که شاهرخ خان ، ولی اگه شکست بخوره حداقل شاید دوباره به شاهرخ خان فحش ندن و دعوا نکنن ........ ولی خب انشاءالله که شکست نمیخوره ........ سلام خوبی فکر کردم دارم خواب میبینم ........ ای بابا همونه هذی میگی ........ مطمئنی بیداریم ؟ ........ پ ن پ خوابیم با تکنولوژی را.وان اومدیم بیرون درباره شاهرخ خان گفتگو میکنیم


روز اول ده درصد ، روز دوم پانزده درصد ، روز سوم بیست و پنج درصد ، روز دهم نود و نه درصد ، روز یازدهم انترنت قطع شد ، ای بابا ، حالا ما میخوایم یه فیلم از شاهرخ خان ببینیم این انترنت ضعیفم قطع شد ، ولی خب هرچی باشه عشق شاهرخ بالاخره دانلودش میکنم ........ پ ن پ انترنت سرعت پایین فقط اسکرین شات میبینیم نظر میدیم


بنظر من شاهرخ خان در مورد ساخت ادامه راوان اشتباه میکنه چون فروش نمیکنه ورشکست میشه ........ نخیر ، شاهرخ خان پولدار و عاقل ، میدونه چکار میکنه ، شما بلد نیستی فیلم ببینی ، آخه کدوم صحنه راوان تقلیدی ؟ این فیلمش شکست بخوره چیز خاصی نشده ........ یعنی اینقد سرمایه داره ؟ ........ پ ن پ یارانه ها رو جمع کرده فیلم میسازه


Don 8 The King Go To Space
حرکت کن مامورای فضاین ........................ نتونستن منو بگیرن آخه گرفتن من مشکل نیست نا ممکن ........ یعنی اینجا هم نا ممکن ؟ ........ پ ن پ گرقتن دون تو فضا ممکن شده که هیچ دوتا بچه فضایی هم منو میگیرن

نصیر یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ق.ظ

این رو هم ارسال کردم که یه موقع سایت عوض شد شکلکا جا نمونه


تراوش


تراوش میکند از فکر تو ، روزی بیاید مثل او
تراوش میکند از فکر من ، دیگر نباشد مثل او
تراوش میکند از فکر تو ، او هم شود مانند شاه
تراوش میکند از فکر من ، دیگر نباشد بادشاه
تراوش میکند از فکر من ، پیروزی بار دیگر
تراوش میکند از فکر تو ، خوابهای در به در
تراوش میکند از فکر تو ، آرزوهای کهن
تراوش میکند از فکر من ، یاد خوشی های کهن
تراوش میکند از فکر تو ، ما هم شویم سربلند
تراوش میکند از فکر من ، رنگ گلهای هلند
تراوش میکند از فکر تو ، جشنهای نصف شب
تراوش میکند از فکر من ، چهره های داغ و تب
تراوش میکند از فکر تو ، مرگ دلخوشی های ما
تراوش میکند از فکر من ، سنگ سختیهای ما
تراوش میکند از فکر من ، یاد فقیری های او
تراوش میکند از فکر تو ، راه های جستجو
تراوش میکند از فکر من ، آن تراوش های ذهن
تراوش میکند از فکر تو ، آن پژوهش های من ?
تراوش میکند از فکر تو، نامی شود در این جهان
تراوش میکند از فکر من ، بر کام ماست اینزمان

یاس چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

خیتی بی انصافی و نامردی کردن که به رانی واسه اجرای متفاوتش تو فیلم نو وان کیلد جیسیکا به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل جایزه ندادن.آپسارا از فیر و بیگ استار بالاتر نیست.

melina سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ

eeeyyyyyyyyyyyy bad nabooooooooood.




faghat ye chizi




khodaye etemad be nafsiya




afarin be karet edame bede

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد