کــارینا ، ســلمان را به شــاهرخ ترجیــح می دهد


ســلمان خان ، شاهرخ خان ، عامـرخان یا سیفعلی خان ؟ ایــنبار بازیــگر تراز اول بالیود کاریناکاپور بر سر پنج راهی بوده ، او با همه این پنج خان در طول دوره کاری خود کار کرده و ایــنک باید دیــد که انتخاب وی کدام یک از خان های بالا خواهد بود.

هــنگامی که او بــزرگترین فیــلم پراستقبال سال "بــادیــگارد" را با ســلمان تجربه و در کارنامه دارد ، با شاهرخ خان فیلم علمی تخیلی "را.وان" را داشته و به همراه عامرخان فیلم "سه احمق" که یکی از پرفروش ترین های تاریخ هند است ظاهر شده است. پس با این حال همه خان ها خواهان همکاری با کارینا کاپور هستند ، منتظرید بدانید که خان انتخاب اول او کیست .

در یکی از مراسم های اخیــر ، زمانیکه از کاریــنکاپور راجع به اینکه کدام یک از خان ها و کو-استارها لایق پیــروزی و بــردن جایـزه بهترین بازیــگر مرد هستند ، او بلافاصله ســلمان را انتخاب کرد !

جنــگ ســرد این دو خان ، به قــوّت خود باقی مانده ، بــراستی چه چیــزی باعث شد که او فــوراً ســلمان را به شاهرخ ترجیح دهــد؟ آیا می تواند به خاطر سود و فروش زیادی است که "بادیــگارد" نسبت به "را.وان" در این صنعت کسب رقم زده است ؟ دلیل هرچه که هست فقط خود او می داند ، فقط مایلیم که به این انتخاب در آینده ای نزدیک بیشتر پی ببریم.

منبع : bollywoodtara.com

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

قلبم شکست این خبرروخوندم کاریناچراسلمان روانتخاب کرده واقعاکه.شاهرخ یه این نازی بازیش هم که حرف نداره مخصوصا تو فیلم دون۲.مثل اینکه شانس ماامسال شاهرخ بدشانس شده.هرجامیری همش فقط اسم سلمانه.اشکالی نداره بالاخره نوبت شاهرخ هم میرسه.ازاین انتخاب کارینا اصلا خوشم نیومد.من اصلا ازاولم ازکارینا خوشم نمیومد.

zaara پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

واقعا واسش متاسفم که سلمان خان رو به شاهرخ که خدای بازیگری هست ترجیح داده. شاهرخ واقعا بازیگر
من که عاشقشم نه اینکه از روی احساسات بگم واقعا بازیگریش حرف نداره

دلنیا پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ

من که از روز اول از کارینا زیاد خوشم نمیومد از سلمان هم بدم نمیاد اما خدای بازیگری و بادشاه بالیوود شاهرخ خانه نمیدونم کارینا چش شده لابد میخواد قاب سلمان رو بزنه .اصلا به حرف کارینا نیست که اون از اولشم مغرور و خود بسند بود شاهر خان یکیه و همتا نداره

[ بدون نام ] جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ http://shop.bw30t.ir

زیاد ربطی به خوب بودن بد بودن نداره خانمها .زیادی احساساتی نباشید همانطور که شما تو قلبتون شاهرخ را دوست دارید و این یک مساله کاملا شخصیه/ خانواده کاپورها (حداقل خواهرش کاریشما) و کارینا از دیرباز دوست و عاشق سلمان خان هستند پس حرف عجیبی نزده نه اینکه فکر کنید چون سال سال سلمان بوده یا شاهرخ بد بوده این حرف را زده اونها سلمان را دوست دارند و عاشقش هستند فقط همین. حالا این دلیل نمیشه یک نفر برخلاف احساسات ادم حرف زد حتما باید ادم بدی باشه یا برعکس ....من کارینا را دوست دارم سلمانم عاشقشم شاهرخ دوداس و از شاهرخ کارن جوهر هم خوشم میاد!!هر کسی عاشق عشقشه و عشق خودشرا بالاترین میدونه اما این تا اونجا خوبه که ادم به فکر و عشق ادمهای دیگه هم احترام بزاره و توهین نکنه ..روز خوش!!

سلام آقایی که نمیدونم اسمت چیه و هر توهینی که به فکرت رسید به بنده کردی ولی من این چند روز وقت نکردم به سایت سر بزنم و همین امروز نظراتتو دیدم و تایید کردن نظرات هیچ ربطی به اون چرت و پرت هایی که گفتی نداره ، شما بهتره خودتو درست کنی و در حدی نیستی که من بخوام چیزی به شما بگم فقط بدون وقتی کسی را نمیشناسی لطفا حرف نزن و همچنین اگه تو خیلی سلمان دوست داری طرفداران سایت منم عاشق شاهرخ هستند و خیلیاشون هم از سلمان متنفرند و این هیچ ربطی به تو نداره و همچنین هیچ توهینی به سلمان و کارینا نشده اگر هم شده به تو هیچ ربطی نداره که اینجوری خودتو داری میکشی ، دیگه نتونستم بقیه نظراتتو تایید کنم که چه چیزهای بدی به بنده گفتی ولی مرسی از نظراتت

mahdi یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ق.ظ

شاهرخ خان  سثاره یسث  کی بثنها یی بهر انچی خواسثه رسیده بهثرین فلم ها 
۸ بار هم بهثرین با زیگر مرد انثخاب سده ولی سلمان چه ؟
کرینا حق دارد چون بکمک شاهرخ به اینجا رسیده.

علی یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ق.ظ http://mediabollywood.in

درک میکنم میلاد جان ... واقعا درک میکنم ...
یه سری افراد واقعا جنبه و توانایی درک خبر ها رو ندارن و اینکه ببینن سایتی آپدیته و خبر میذاره قدر شناس نیستن ... واقعا این طرفدارای شاهرخ و سلمان دارن بی جنبه بازی در میارن ... به پیر به پیغمبر چیزی بهتون نمیدن ، خدا رو خوش میاد به خاطر دو نفر که دارن خوش زندگیشونو میکنن ما ها به جون هم بیفتیم؟؟؟؟
یه سری افراد واقعا طرفدار نما هستن .... اسمشون رو گذاشتن طرفدار ...
اصلا به غیر از سلمان و شاهرخ به چیز دیگه ای فکر کردید؟؟؟ یه چیز بالا دست اینا به اسم " بالیوود" ؟؟؟؟؟؟؟
د فکر نکردید دیگه ... اگه فکر کرده بودید هیچوقت اینجوری نمیکردید ... هیچوقت ...
آهای عزیزی که هر چی دلت خواسته به آقا میلاد گفتی : شما گفتی سلمان رو دوست داری ، کارینا رو دوست داری و طرفدارشی درسته ؟؟؟؟
بیزحمت شما طرفدار رو معنی کن ....
برات واقعا متاسفم ... نمیدونم برای میلاد چی نوشتی ولی هر چی بوده رو من درک کردم و خودمم بخاطر این خبر اعصابمو ریختم به هم ... دیگه هیچی نمیتونم بگم
واقعا متاسفم ....
من موندم چرا حرمت امثال کاپور و باچان که بزرگای بالیوود هستن رو نگه نمیدارید .... واعا متاسفم که اسم خودتو گذاشتی طرفدار ....
میلاد جان این نظر رو دوست داشتی تایید کن .. دوست نداشتی نکن ....
فدای تو ...

ILOVEINDIA یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ق.ظ http://WWW.KINGSRK.BLOGFA.COM

ها ها ها ها....خوب حالشو گرفتی اومده هی سلمان سلمان می گه

دلنیا یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

میلاد راست میگه این سایت شاهرخ خان و ما طرفدارای سرتا با قرصش.ما هیچ توهینی نکردیم فقط نظرمون رو گقتیم و به حرفی که زدیم ایمان داریم .شاهرخ خان یکیه و همتا نداره .کارینا تمام عالم و ادم میدونن که مغروره .هر کسی حق انتخاب داره و هر کسی حق اینم داره که نظر بده شما اقای محترم اگه عاشق کارینایی بهتره بری تو سایت خودش و این حرفا رو بزنی .ورود متعصبا ممنوع

مرسی از همه دوستان خودم من خودم به شخصه از هیچ بازیگری بدم نمیاد حتی سلمان ولی شاهرخ رو از همه بیشتر دوست دارم یعنی اینجوری بگم که اگه فیلم هندی که شاهرخ توش نباشه اصلا نگاه نمیکنم بقیه بازیگرارم دوست دارم ولی شاهرخ یه چیز دیگست مرسی از نظرات خوبتون

سحر یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ

خدا را شکر که اینجا همه هم عقیدن . خیلی خوشحالم که یک سایت هست که مخصوص کینگه .فقط کینگ خان. عاشق همتونم هم کینگ هم طرفداراش . مدیر عزیز سایت خودموووووون رو عشق است

زهرا دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ق.ظ

خیلی خیلی خیلی ببخشید...
کلاْ نه از سلمان و نه از کارینا خوشم نمیاد هیچوقت هم فیلمهاشون را نگاه نمی کنم... راوان هم فقط بخاطر شاهرخ خان بوده...
کارینا کاپور هم از نظر شخصییتی هم قبول ندارم... که بخواهد راجع به شاهرخ نظر بده... حیف حیف حیف واقعاْ حیف .. با شاهرخ که بازی کردی... بخاطر فیلمش تا کجاها رفتی ... ولی بخاطر فیلم سلمان از بمبئی هم پاتو بیرون نذاشتی حالا می گی سلمان را انتخاب می کنی... ؟
فقط از یه مطلب خوشم می یاد که شاهرخ اصلاْ به روی خودش نمی یاره و به این خبرهای حاشیه ای اهمیت نمی ده...

zaara پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

ایول میلاد جان خوب حالش رو گرفتی

مهدیه شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام به همه دوستان . یادم می یاد که کارینا یکی از دوست های خوب شاهرخ بود باید دید به چه دلیلی این نظرو داشته. خود بالیوددی ها هم شاید به روی خود نیارن (غرور) اما همه شون میدونن که شاهرخ تکه چه اخلاقی چه بازی . خدایی اگه این برنامه ها و جشنواره ها رو دیده باشید مبینید که شاهرخ در اکثرشون هست و با کاراش همه رو به وجد میره در نهایت فروتنی . نه اینکه از رو تعصب بگم اما من بازیگرهای زیادی چه خارجی و ایرانی دیدم و مقایسه کردم اما هیچکدام مثل شاهرخ به دلم نشسته چه بازی چه مردم داری چه خانواده دوستی خلاصه از هر لحاظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد