دانلود آهنگ های Don 2

سلام به عزیزان خودم میدونم یکم دیر آهنگ هارو گذاشتم ولی فقط یکم دیر شد تا فردا کلیپ دیگری از Don 2 و دو کلیپ با کیفیت از Ra.One میزارم . فعلا آهنگ هارو دانلود کنید که همشون قشنگن . من خودم به شخصه بیشتر منتظر دون 2 هستم تا Ra.One باور کنید هنوز وقت نکردم که Ra.One را ببینم ولی اگه دون 2 بیاد روز اول گیر میارمشو میبینم.


لطفا برای دانلود آهنگ ها به آدرس زیر بروید :

دانلود آهنگ های Don 2


نظرات 8 + ارسال نظر
مریم شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام.دستتون درد نکنه.عالی بود...
راوان با زیر نویس فارسی هم اومده؟

سلام مرسی ، دقیقا نمیدونم چون خودم دنبالش نرفتم ولی هروقت خودم مطلع بشم خبرتون می کنم

علی نخلی شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ http://indiafilm.blofga.com

سلام میلاد جان ...
بچه ها این آهنگ ها واقعا قشنگن ... هر چند به آهنگ های راوان نمیرسه ( البته نظر شخصیه) ولی ولی ولی
من آهنگ هفتمی رو بیشتر از همشون دوست دارم ... پیشنهاد میکنم اگر اصلا قصد دانلود ندارید حداقل هفتمی رو دانلود کنید
یه انرژی ای داره که باور کردنی نیست ...
تصویریه همین شماره رو پیدا کردم ولی متاسفانه وقت دانلود نداشتم ... خیلی دوست دارم بدونم این تصویریش چه جوریه ..
موفق باشید

علی نخلی یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ http://indiafilm.blofga.com

در مورد راوان هم به این دوستمون عرض کنم که راوان فعلا با کیفیت پرده ای موجوده ... زیرنویس فارسیش هم نیومده ... ولی من به کمک خواهرم که هندی و زبانش حرف نداره ... اینکارو کردیم ... در مراحل پایانی تنظیماتش هستم ... ایشالله رو نمایی خواهم کرد ... ببخشید آقا میلاد

مرسی علی جان از کمک و راهنماییت

نصیر یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام, را.وان با زیرنویس فارسی برای فروش نیومده و فکر نکنم برا دانلود باشه چون برای زیرنویس کردن فیلم از وزژن اصلی استفاده میشه و اون هم هنوز وارد نشده
ممنون

مریم یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام میلاد خان و خسته نباشی دوست عزیز. ممنون از آهنگای دون 2 .

خواهش می کنم مرسی عزیزم

مریم دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

ببخشید...کی هستی که اسمت مریمه؟
1اسم دیگه بذار...با من قاطی میشی!!!!

اون خانمی که اسمش مریم هستش از اولای سایت با من بوده یعنی از سایت قدیمی ، البته عیبی نداره از آدرس ایمیل میتونم تشخیص بدم کدوم به کدوم

مریم-جانی دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ

اوه...خب پس ببخشید!!!
خودم اسممو عوض میکنم...

مرسی عزیزم

زیبا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ب.ظ

این جا که آهنگ نذاشتی

داخل لینکی گذاشتم برید ، اونجا میتونید آهنگ هارو دانلود کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد